Ena nočna iz marine |
Zadeva s plinsko jeklenko se ni razpletla popolnoma po
pričakovanjih. Ž e pred osmo uro zjutraj sva se z Didijem odpeljala v Arrecife
v plinarno. Tam so nama po precej dolgem čakanju povedali, da jeklenk ne morejo
napolniti, ker nimajo pravega nastavka. So pa ugotovili, da bi nam na eni njihovi
črpalki – ki je k sreči na poti proti marini – lahko jeklenki zamenjali. No,
eno so nama zamenjali, druge pa ne, ker ni po njihovih standardih. Med čakanjem
sem tudi ugotovil, da bi bilo po pogodbi treba avto vrniti že do 9. ure. Malce
pohlevno sem ob 10h prinesel ključe v izposojevalnico, človek za pisalno mizo,
pa komaj, da me je pogledal in podpisal, da je avto vrnjen. Ni pogledal niti
avta, niti vprašal,kje je parkiran, stanje goriva jih pa sploh ne zanima.
Dobiš, kakršnega dobiš, vrneš, kakršnega vrneš.
Smo pa v štirih dneh z avtom
prevozili okrog 460 km in natočili 30 litrov goriva. Dizel pa je tu po 1,06
evra... Kar se plina tiče, je bil uspeh torej polovičen.
Drugi del provianta |
Je pa med tem kapitan uredil v supermarketu, da so nam
pripeljali proviant na barko. Med drugim tudi 24 osemliterskih plastenk pitne
vode, kar bo moralo zadostovati do Karibov. Piva (z in brez alkohola), mleka, kokakole
in sadnih sokov še nisem uspel prešteti, a žejni in lačni ne bomo.
Odločitev je padla – z Lanzarota odpotujemo v petek
zgodaj zjutraj v Las Palmas, kjer bomo do roba še dotočili gorivo in vodo. Na privez
zaradi jadrnic, ki bodo štartale
24. Novembra v ARCu, ne računamo.Če bi se pa
po kakem čudežu privez vendarle našel, bomo morda ostali še kakšen dan tam, da
doživimo nekoliko ARC vzdušja (ARC – Atlantic Rally for Cruisers je regata, ki
jo vsako leto pripravijo Angleži in je namenjena vsem, ki želijo prečkati Atlantik
bolj organizirano in verjetno tudi varneje, saj so varnostne zahteve za sodelujoče
jadrnice zelo visoke. Prav taka pa je tudi prijavnina in vsi s tem povezani
stroški. Letos na regati sodeluje preko 200 jadrnic, med njimi tudi Janez Mrak - rheajadra.blogspot.com).
Danes je bil v marini spet sejem... |
Še eno zanimivo ime |
Na začetku sem zapisal,da je pri našem podvigu še precej
neznank. Ena od teh je bila tudi posadka, ki bo prečkala Atlantik. Bilo naj bi
nas šest, a za enega člana posadke se je vedelo že na Ibizi, da ga ne bo.
Ostala dva pa se nikakor nista izjasnila, kdaj bosta pravzaprav prišla, eden bi
lahko šele čez dva tedna itd., Tako se je kapitan odločil, da bosta namesto
treh na začetku predvidenih članov posadke, z nami jadrali mladi Francozinji,
ki sta se že izkazali na poti od Almerimara do Lanzarota. Predvsem dobro
kuhata, kar ni zanemarljivo, pridno se pa tudi učita mornarskih veščin. Poleg
tega sta bili tako ali tako že namenjeni preko Atlantika. Sicer pa, kapitanova
beseda je na ladji prva in zadnja...
Ne verjamem, da bo tako dober kot kraški... |
Vremenska poročila in taktične napotke bomo dobivali
preko satelitske povezave s kapitanovo soprogo Ilko v Nuernbergu. Ona je tudi
obljubila, da bo Snežno redno (vsaj
enkrat tedensko) obveščala o našem položaju. Jaz pa se z Atlantika ne bom
oglašal, oglasil se bom šele čez kake tri tedne (dodaj ali odvzemi nekaj dni) s
Karibov.
Jutri, zadnji dan v Lanzarotu, prirejajo v marini
srečanje posadk. Tu so seveda samo posadke, ki jadrajo na daljše razdalje. Kako
bo to izgledalo, še ne vem.
Upam, da bom jutri popoldne lahko še napisal kak utrinek –
predplačani dostop do interneta nam poteče ob 18. uri, takrat pa bomo že na
sprejemu, nato pa gremo še na večerjo. Če se uspemo v Las Palmasu privezati v
marini, pa se lahko nadejate še kakšnega sporočila.
Ni komentarjev:
Objavite komentar